אפיון אתר אינטרנט - הפגישה הראשונה | פגישת אפיון | הקמת אתר באינטרנט -

אפיון אתר אינטרנט – הפגישה הראשונה16.05.13

הקמת אתר אינטרנט תמיד כוללת 3 שלבים:

1. אפיון וכתיבה שיווקית

2. עיצוב

3. תכנות

 

אם החברה שמקימה את האתר שלכם מתמחה בתכנות היא תדגיש את הצד התכנותי של הקמת האתר, את המודולים השונים שיצטרכו פיתוח ואת "הפעלולים" של האתר מבחינה טכנולוגית.

 

חברה שחזקה בתחום העיצוב, תדגיש את צד העיצוב, את היופי של האתר, את החוויה.

 

חברה שמתמחה בקידום אתרים, תראה כמה האתר מותאם לקידום וידידותי לגוגל.

 

חברה המתמחה בתוכן תמלא את האתר בתכנים שיווקיים וטקסטים מהממים.

 

לא משנה מאיזה דיסציפלינה מקים האתר שלכם מגיע, אם הוא רציני יערוך פגישת אפיון.

 

פגישת האפיון להקמת האתר היא הקצה שממנו מתחיל תהליך האפיון.

 

 

מדוע צריך להכין אפיון לאתר

לפני שנדבר על פגישת האפיון ועל השלבים הבאים לאחר מכן, מדוע צריך לערוך אפיון לאתר?

 

תהליך האפיון מתבונן על ליבת העסק שלכם. כל האתגר השיווקי בהקמת האתר שלכם הוא היכולת לצקת את המסר של העסק לאתר שלכם בצורה מעוררת השראה.

 

פעם ערכנו כתיבה שיווקית לאדריכל מופלא בשם סעדיה מנדל (איש מופלא), וזה סיפר שלפני שניגש לתכנון בית נפגש עם המשפחה בשעה הכי עמוסה שלהם. מודע? כדי להבין את הצרכים של הבית העתידי מתוך המולת היום יום.

 

כך יש להתייחס לפגישת האפיון בעסק שלכם. אנחנו מגיעים לפגישת האפיון כדי להבין את ההתרחשות בחברה. להבין את המהות של מה שאתם עושים. יש דברים שנאמרים ויש כאלה שלא. התפקיד שלנו הוא לקלוט את אלה ואת אלה כאחד.

 

אפיון האתר מתחיל מפגישת האפיון קראו עוד על שיטת העבודה שלנו.

 

 

פגישת אפיון מוצלחת צריכה לתת מענה לשאלות הבאות (ללא סדר מיוחד):

1. מדוע חשוב לכם להקים אתר?

2. מה למדתם מניסיון העבר בפעילות השיווק באינטרנט?

3. מיהו קהל היעד שלכם?

4. מה חשוב לו לקבל באינטרנט?

5. מה תחשב הצלחה מבחינת מכירות / פניות דרך האתר שלכם?

6. מהם המוצרים / שירותים של העסק / חברה?

7. מהם תהליכי העבודה?

8. הכרות צוות החברה – הכרחי שאדם שהוא "הרוח החיה" של החברה יהיה נוכח.

9. מי המתחרים שלכם?

10. האם ידוע לכם מהן מילות המפתח החשובות לקידום בתחום שלכם בגוגל?

11. האם מוכר לכם אתר שממנו קיבלתם השראה ואתם רוצים דומה?

12. מה הייחודי שלכם בשוק? החוזקות הייחודיות לכם.

13. מה אומרים עליכם הלקוחות שלכם?

14. האם נוכל לדבר איתם ולהתרשם מהפעילות שלכם?

15. איזו הצעה שיווקית יוצאת דופן נוכל לייצר למבקרים באתר? (הצעה שקשה לסרב לה)

16. האם יש תמונות שממחישות את הפעילות בעסק / מוצרים?

17. תאור של לקוח ממוצע.

18. מה הפעולה הראשונה שתרצו שמבקר באתר יעשה?

19. מהן ההתנגדויות שעשויות לעלות מצד הלקוח בעת ביקורו באתר ?

 

השאלות האלה הן הבסיס לבניית אתר האינטרנט שלכם. פיסות המידע שהשאלות האלה מעלות צריכות להתגבש בדף הבית ובשאר הדפים הפנימיים באתר.

הפזל הזה נשאר לא פתור עד שמוגשים תוצרי האפיון ויש עליהם דיון יחד עמכם.

בפוסט הבא נציג את תוצרי פגישת האפיון.

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67