אפיון אתר - מינימליזם בדף הבית | המקרה של קופת בריאות | דני גולן -

אפיון אתר – מינימליזם בדף הבית20.05.13

שימו לב למסר המרכזי בדף הבית של קופת בריאות:

 

תמונה ענקית של גזר טרי ולצידה כיתוב Raw Food (חלק מגלריה) ומצד שמאל באנר מרכזי שמייצג קריאה להצטרפות לקופת בריאות בעלות של 89 ש"ח. זהו מספיק! העברנו מסר של סקרנות והבנה שיש כאן משהו שקשור לבריאות ועולה 89 ש"ח לחודש.

המתעניינים כבר ידעו מה לעשות.

קופת בריאות

 

בפוסט הקודם דיברנו על חשיבות פגישת האפיון ושאיבת אינפורמציה כדי לדעת להתאים את האתר למהות העסק שלכם.

 

השלב הבא הוא ישיבת קריאייטיב לאור מסמך האפיון שגיבשנו. בישיבה הזו לוקחים חלק יעל הקופירייטרית, עירית, מעצבת האתר ואנוכי כמאפיין ממשק המשתמש. אנחנו מעלים רעיונות, משרטטים סקיצות, מעלים אסוציאציות, מילים וסלוגנים הקשורים ללקוח.

 

הדיון הזה חופשי ומאפשר לרעיונות לעוף. הציפור שלנוהציפור של דנגו - שיווק יצירתי באינטרנט מחפשת את המבנה הנכון או ליתר דיוק את הרעיון המיתוגי של האתר. מתוך בליל האינפורמציה שאספנו, מכינים רשימת נושאים שחשוב שיופיעו בדף הבית ורשימת נושאים שאפשר להשאיר לדפים הפנימיים. מלאכת הצמצום הזו דומה לעבודה עם מסננת או נפה. רק החלקים החשובים ואמת נשארים, שאר הפרטים הקטנים זזים הצידה ונאספים מאוחר יותר.

 

זו משימה לא פשוטה למקד ולזקק את המידע כשהכל נראה חשוב. ככל שדף הבית נקי יותר עם מינימום מסרים היכולת להניע את הגולש לעבר המטרות שלנו טובה יותר.

 

מינימליזם מייצר חוויה

תמונות מעבירות מסר חזק, אנחנו קולטים ויז'ואל לפני מאמץ של קריאת טקסט. אבל אל תסיקו מזה כלל אצבע שתמונות גדולות תמיד יעבדו. קומפוזיציה מאוד חשובה בתהליך אפיון אתר אינטרנט. גלריית תמונות מתחלפות עושה את העבודה טוב יותר כאשר רוצים להעביר מספר מסרים בד בבד עם אפקט ויזואלי מרשים.

 

זהו מסמך האפיון שיצרנו יעל ואני ועל בסיסו יעל המעצבת עבדה:

 

אפיון קופת בריאות

 

 

הוידאו הפך לגלריית התמונות המרשימה, ריבוע הרשמה בעלות של 97 ש"ח נשאר משמאל.

 

בפוסט הבא נדבר על התייחסות אפיון האתר לעבודה עם רשתות חברתיות וממשקי שיווק נוספים

2 תגובות
  1. לוסי רבין

    ללא ספק דני והצוות שלו הצליחו להפוך רעיון למציאות! בהתחלה לא היה קל לאפיין את הרעיון/חלום ותהליך האפיון שהיה מאוד מדויק דני הצליח ליצור אתר שנתן גיבוי למוצר /שירות שלנו. כל הכבוד לדני! אני לא מחליפה אותו. יש לנו עוד הרבה רעיונות שבעזרתו אנחנו ממשיכים ליצור את החזון של Coach4Health כדרך ליצירת אורח חיים בריא.

    • dani

      לוסי, היזמות והאומץ שלך הן שמאפשרים לרעיונות יוצאי דופן להפוך למציאות ולהצליח. נהנה מאוד לעבוד איתך ולהיות שותף לעשייה ולחזון שאת מגשימה בדרך לחיים בריאים יותר עבור המון אנשים. ישר כוח!

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67