כתיבה שיווקית - לעצור את הקהל כדי שיקרא את המשפט הראשון -

כתיבה שיווקית = לעצור ולקרא את המשפט הראשון14.01.13

מה המטרה של כתיבה שיווקית אפקטיבית באתר שלך?

 

בוא נצלול לאתר של חורש פתרונות אקולוגיים שעוסק בהרחקת יונים בשיטות אקולוגיות – אתר חדש שהקמנו לאחרונה וננתח אותו באמצעות התרשים הבא (לחצו להגדלה):

 

חורש פתרונות אקולוגיים

 

 

מה המטרה האמיתית של כל פיסת כתיבה שיווקית שאתם מוצאים באינטרנט, אם מדובר בפוסט בבלוג, מודעה בגוגל adwords, טקסט על באנר, כותרת של מאמר, כותרת מעל סרטון וידאו? לא משנה מה.

 

לקבל את המידע, נכון? להבין.

 

לרצות לשמוע עוד.

 

כל העניין הוא להצליח לקבל את תשומת לב הקורא מהמשפט הראשון.

 

אנחנו רוצים שהקהל יקרא את המשפט הראשון.

 

המשפט הראשון יוביל למשפט השני והשני לשלישי וכך הלאה עד למטרה הנכספת שלך:

 

מכירת מוצר, הנעה ליצירת קשר, הורדת טופס, מענה על שאלון, צפייה בוידאו… לא משנה מה.

 

פשוט מידי? נכון. פשוט אבל זה המוטו.

 

הרבה פעמים כתיבה השיווקית באתרים של בעלי עסקים וחברות הופכת לפחות אפקטיבית עם המון הסברים וטיעונים כשרק בסוף מגיעות התועלות או מוצגת ההצעה השיווקית.

 

אל תתנו להסברים הארוכים להטעות אתכם. מטרת הכתיבה השיווקית היא אחת: לגרום לקורא לעצור, לקרוא ולרצות לדעת את ההמשך.

 

כך בנויים כל סיפורי ההרפתקאות שהושיבו אותנו בילדותנו מרותקים וקשובים למרגלות הורינו. כך גם היום.

 

כאשר המטרה הפשוטה הזו מול עיננו אפשר להבין מודע:

  • כל כך חשוב להשקיע זמן בכותרות ממגנטות ומושכות קריאה.
  • מיקוד בתועלות הקורא צריך להופיע כבר בתחילת התוכן השיווקי.
  • מדוע צריכה להיות אבטחה שמלווה את הקורא ומזכירה כל העת מה יצא לו מזה. את השטר הזה נצטרך לפרוע בעתיד (כדאי שהוא האפילו יעלה על ציפיות הלקוח).
  • מדוע חשוב לגבות כל אמירה שלנו בהוכחה – עדיף הוכחה חברתית (וידאו של אנשים שכבר ניסו, מכתבי תודה).
אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67