איך לבנות נוכחות באינטרנט? קהילה אוהדת סביב עסק | דני גולן | דנגו -

איך לבנות נוכחות באינטרנט? קהילה אוהדת סביב עסק15.11.09

יש לך אתר אינטרנט? מעולה.

 

מגיעות מאתר האינטרנט שלך מספר פניות ומידי פעם נסגרות כמה עסקאות.

גם אם אתה חושב שזה מספיק בשלב זה, אפשר הרבה יותר והיום התוצאה לא מאחרת להגיע. לפני כן כמה דברים שכדאי לדעת.

 

התחרות מתעצמת:

 

בלוגים,

 

פייסבוק,

 

יוטיוב,

 

LinkedIn

 

ועוד רשתות חברתיות חדשות

 

הכל עובר לטלפונים החכמים וזמין יותר מתמיד.

 

בים המידע שמציף את הרשת, אתר אינטרנט בודד, שיווקי ומניע לפעולה ככל שיהיה, נבלע ונעלם מהתודעה האינטרנטית.

 

כיצד בכל זאת יוכל עסק קטן לתפוס קצת מתשומת ליבם של לקוחותיו הפוטנציונליים?

 

התשובה פשוטה ומורכבת מכמה חלקים:

1. לכולנו יש פחות ופחות זמן. זמן הוא משאב יקר שילך ויתייקר עוד יותר בשנים הקרובות. אם אתם רוצים את זמן הלקוחות שלכם באתר תנו להם ערך מידי בתמורה או ליתר דיוק ספרו להם את הסיפור שלכם.

 

2. התחרות רק מתעצמת ואם לא תבלטו, תבלעו בים המסרים השיווקיים שמקיף אותנו. אתם חייבים לבנות לעצמכם נוכחות אינטרנטית משמעותית ברשתות החברתיות ואתרי השיתוף. לפגוש את הקהל ברשת, למצב את עצמכם כמקצוענים, להימנע ממכירה ישירה ודוחפת ולהתמקד ביצירת מערכות יחסים וקשרים. אם תבנו את התוכן השיווקי נכון, הפועל היוצא יהיה אזכורים רבים בגוגל – כאלה שיכולים לעניין את הלקוחות הפוטנציונאליים שלכם. אתם רוצים ליצור מסר ייחודי וברור כזה שידביק את המבקר לאתר שלכם.

 

3. השיווק והפרסום הקונבנציונאלי פחות ופחות אפקטיביים. הלקוח רוצה שידברו איתו ויגיבו לצרכיו – שם המשחק אינטראקציה.

 

4. עם הזמן הלקוחות הופכים דורשניים ומתוחכמים יותר, עדיין אתם רוצים אותם שבעי רצון ונאמנים. מערכות יחסים איכותיות עם לקוחות יכתיבו מי ישרוד.

 

5. מלך הידע של באינטרנט הוא גוגל. אם הגעתם לממלכה תתחילו לצעוק שיראו אתכם…המלך שלכם הוא התוכן בכל הערוצים: טקסט, וידאו, תמונות, מדיה חברתית ותוכן גולשים.

 

6. לכו קודם כל על מסע פרסום ממומן Adwords, תשקיעו כמה מאות שקלים בחודש ובדקו את התוצאות.

 

7. יותר ויותר אנשים מבלים מול המחשב ופחות מול הטלוויזיה. תנו להם משהו מעניין לשחק בו.

 

8. מקדו את המסר – כיוון שאנחנו בתקופה של הפרעת קשב וריכוז, הציעו מסר אחד חד וברור כך שקל יהיה להבין ולהגיב.

 

 

התחרות על תודעת הלקוח

זו תקופה של תקשורת. הכל זמין כל הזמן. הטלפון, המייל, הסלולרי, הסקייפ, הטוויטר הפיסבוק…בכל אלה ועוד אתם רוצים להיות ולהציע ללקוח ערך אמיתי. לא תוכלו להיות בכל הערוצים כל הזמן, תתחילו באילו שמתאימים לכם ביותר. זו ריצה למרחקים ארוכים. המשימה היא להיות שם לאורך זמן וליצור תוכן שיווקי איכותי – כזה שאנשים יכולים לעשות איתו משהו ממש לאחר שנתקלו בו.

 

המשחק העסקי יקום וייפול על מערכות יחסים. מערכת יחסים בריאה, בה הלקוח מרוצה, מקבל ערך, מקבל שרות ומחוזר תמשיך להחזיק את הקשר ולהגדיל מכירות. אפשר להסתכל על זה מנקודת המבט של עסק שבונה סביבו קהילה, עוזר לך להתפתח וגדל איתה בד-בבד.

 

בנו לעצמכם נוכחות באינטרנט והתחילו מייד במערכות יחסים עם לקוחותיכם. התחילו בהכרת מספר כללי ברזל של כתיבה שיווקית וקופירייטינג משם כבר תיפתח לכם הדרך לבניית נוכחות אינטרנט מקדמת מכירות…

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67