האמא שצלמה את התינוקת (Mila) בשנתה | דני גולן -

האמא שצלמה את התינוקת (Mila) בשנתה27.09.11

התינוקת הפינלדנית הקטנה, מילה (Mila), הולכת לישון, אמא שלה (פרסומאית בחופשת לידה) מארגנת את הסצינה ממה שיש בבית וכשהכל מוכן היא לוקחת את מילה הישנה ומניחה אותה במרכזה. "קליק" קצר ואפשר להמשיך לישון. MILA'S DAYDREAMS כך נקרא הבלוג שהקימה האמא הפינלנדית שמתעד את מסע היצירה וההרדמות…

 

 

הרעיון הזה, תפס עשרות אלפי אמהות ברחבי העולם, למה?

 

כי הוא יצירתי, חכם, נאיבי, מצטלם טוב ויש בו רצון לשתף. לשתף את הקהל וליצור חוויה. האמא הפינלנדית לא בקשה חשיפה. מספר בני משפחה וחברים ראו את התמונות היפות של מילה ויעצו לה לפתוח בלוג ופייסבוק. השמועה פשטה ועשרות אלפים החלו לעקוב אחר סיפור האם והילדה המצולמת מבוימת בשנתה. הנה הראיון עם האמא

 

איך כל זה קשור לבניית רעיון שיווק יצירתי בכל עסק?

 

  1. צריך להתגבר בכם רצון לעשות דברים אחרת. לבלוט.
  2. אתם צריכים להיות מאוכזבים משיטות השיווק של המתחרים שלכם.
  3. תנבוט בכם התרגשות קטנה שתלווה את כל תהליך היצירה והחשיבה על הרעיון.
  4. התשובות נמצאות אצל קהל היעד שלכם. אז פשוט תשאלו אותו.
  5. כדאי שתבנו סיפור מסגרת לרעיון השיווקי כדי שתוכלו לצקת לתוכו תכנים לאורך זמן. מהו סיפור המסגרת של Mila? תינוקת שמצולמת על רקע סצנה שאמא מארגנת – וזה יפה, יצירתי, נעים לעין וכיף להעביר הלאה.
  6. השקיעו באריזת המסר, העיצוב חשוב וגם הכתיבה השיווקית.
  7. הסיפור חייב להתגלגל ולגעת בכמה שיותר אנשים לכן חשבו מה יגרום להם להעביר את זה הלאה. אם תמצאו מסוכנים להפצת המסר (כאלה שיש להם המון חברים) שמפיצים מסרים ושיש להם קהל אוהד קצב החשיפה יגדל
  8. כדי שהמסר "ידבק" עליו להיות: פשוט, בלתי צפוי, מוחשי, אמין, רגשי וסיפורי (כמו בספר של "ככה זה נדבק" של צ'יפ הית' & דן הית').
4 תגובות
  1. פשוט מקסים, נעים, צבעוני ומהנה!

  2. יפה!
    תימצתת את רעיון השיווק בצורה מעולה.
    ברכות ושנה טובה.

  3. תודה דני.
    שנה טובה גם לך.

  4. אין דברים כאלה !
    ממש, ממש יצירתי ומושך עין – ישר כוח !

    אך למרות זאת לא בטוח אם כל אימא היית מסכימה לחשיפה כה גדולה של תינוק שלה ובמקרה הזה אנו מדברים על חשיפה עולמית.

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67