1הרעיון השיווקי לסרטון
לפני שניגשים להפקה ושולפים פתרון שחוק כמו סרטון תדמית, מבשלים רעיון שיווקי לסרטון שישב בול על הלקוח שלנו וישדר את המסר המדויק לקהל היעד שלו.
התפקיד של סרטון שיווקי, מעבר לקידום מכירות, הוא להעביר את המסר או את ההוויה של העסק. זה כל כך חשוב משום שרק כשנדע לפענח את הסגנון המדויק נוכל לכתוב תסריט מתאים.
קשה לאחוז ולהבין מהיכן מגיעים הרעיונות שלנו לסרטונים, אצל כל לקוח זה מגיע מכיוון אחר. מה שמאפיין את כולם הוא היכולת שלנו לארוז את התוכן בצורה הכי אותנטית ומשכנעת שבשורה התחתונה מקדמת מכירות.
2תסריט ו Storyboard
ברירת המילים משפיעה על כל תהליך כתיבת הסרטון. כתיבת תסריט זו יצירה, נדרשת יכולת לראות ולדמיין את התוצאה הסופית. איך יודעים?
מקבלים השראה מסרטונים מוצלחים ומעוררי השראה ברשת. יש לנו עשרות דוגמאות לסרטונים יוצאים מן הכלל ובעיקר בעלי כוח בהעברת מסר.
Storyboard מכין את יום הצילום 1 ל 1. כל סצנה מתוכננת בקפידה ומתוזמנת. חשוב לנו לייצר את האווירה המתאימה תוך כדי תהליך הבימוי כדי להוציא מכם את המיטב.
3צילום ועריכה
הגענו ליום הצילום. לעמוד מול מצלמה זה לא פשוט. יש כל מיני פתרונות ומעקפים, אך בסופו של דבר הקהל רוצה לראות אתכם. איך תתלבשו? מה תגידו? איזה משפטים נוריד בעריכה? הסירו דאגה. כל אלה באחריותנו תוך כדי תהליך הבימוי.
כל מי שעשה איתנו סרטונים יצא מיום הצילום עם תחושת העצמה. משהו בתהליך מביא אתכם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. כמובן שמלווה את ימי הצילום ציוד מקצועי, מצלמת HD, מיקרופונים, תאורה… כל מה שצריך כדי שתיראו ותישמעו היטב. ערן הצלם יודע לבחור את הלוקיישן וליצור מעברים שיסייעו בתהליך העריכה.
לאחר יום הצילום עוברים לשולחן העריכה ובחורים את הקטעים הטובים. בונים את הפאזל ומתקבל הסרטון הסופי שגם הוא עובר להגהה שלכם ותיקונים.
הרשמו לערוץ יוטיוב שלנו: