המדריך לכתיבה שיווקית - חלק 1 - פחד מניע לפעולה | דני גולן - dango -

המדריך לכתיבה שיווקית – חלק 108.11.10

לאחר ההרצאה המעולה של הארלן קילשטיין בכנס שיווק אינטרנט (שאורגן למופת ע"י איתי פז) התגבשה יוזמה ותוך מספר ימים התמלאה סדנא לכתיבה שיווקית (18.10.10) בהנחיית קילשטיין, רגע לפני שחזר לאמריקה.

 

בנוסף להיותו יהודי חביב ומרצה מעולה, לקילסטיין ידע, ניסיון, יצירתיות וכישרון בתחום הכתיבה השיווקית והוא אכן נתן ערך אמיתי ותובנות חדשות. חשבנו לחלוק את הידע הזה גם איתכם ולשם כך כתבנו סופסוף מדריך לכתיבה שיווקית (המשכו בפוסטים הקרובים) בו נציג בכל פעם טכניקה ברורה בכתיבה שיווקית.

 

אחד הבסיסים בכתיבה שיווקית

 

חלק מטכניקות הכתיבה השיווקית שהארלן הזכיר, הן חידוד או תזכורת נוספת לטכניקות כתיבה שיווקית בסיסיות ומוכרות שאנו משתמשים בהן באופן קבוע, היום נציג טכניקה אחת – אלמנט הפחד.

 

השתמשו ברגשות כגורם מזרז קנייה

 

רגשות חזקים כמו פחד וחרדה פועלים על הקורא ומקרבים אותו לקניית המוצר או רכישת השירות שלכם. חשוב להבין מה הפחד העיקרי של קהל היעד שלכם ולחשוף אותו בכתיבה שלכם באופן הישיר ביותר. כמו שהארלן הזכיר – "הכתיבה השיווקית שלכם לא צריכה לפזר מלכודת עכברים, עדיף ליצור פשוט עכבר מאוד גדול ומפחיד בדף הבית…".

 

אך זהירות! הסרת האיום על ידי הפתרון שאתם מציעים צריכה להופיע באופן מיידי לאחר שנגעתם בפחד, במיוחד כאשר קהל היעד הוא נשי. אם משהו מכם חושב שזו מניפולציה זולה, בבקשה שלא יתייפיף. פחד הוא אחד ממנגנוני ההשפעה ואין מה להתעלם ממנו או לחשוש שהוא ירחיק לקוחות. ההפך הוא הנכון – הוא שומר על מתח ומושך תשומת לב.

 

דוגמא:

 

באתר האינטרנט של חברת דגן המשווקת מערכות אזעקה ובית חכם ששכרה את שרותי הכתיבה השיווקי, שלנו:

 

הפחד:

 

"רק מי שעבר חווית פריצה לביתו יכול להבין את עוצמת התסכול, החדירה לפרטיות, הפגיעות וערעור תחושת הביטחון. המחשבה על כך שפורץ יכול לחדור לביתנו, לחדר הילדים, בלי שנשמע, בלי שנדע…"

 

***

הפתרון:

"מערכות אזעקה ומיגון הן מעטפת האבטחה הראשונה והחשובה ביותר בכל בית. המשימה שלנו היא להתריע על פורץ כאשר עדיין נמצא מחוץ לבית. מצלמות אבטחה וגלאים של Dagan מאפשרים התראה בזמן אמת ומניעת פריצה לתוך הבית. המצלמות שממוקמות מסביב לבית יוצרות הרתעה כבר בשלב בו הפורץ מתכנן את הפריצה. מצלמות האבטחה שלנו מתעדות בווידאו תנועות יום ולילה במערכת ממוחשבת ואף מתואמות עם מוקד אבטחה 24 שעות 7 ימים בשבוע…"

 

***

אחרי שזיהתם את הפחד של המבקר באתר וכתבתם אותו באופן גלוי – ממש הסתכלתם לו "בלבן של העין" (לא לקמץ), חובתכם להוביל לפתרון. הפתרון נוסך תחושת הרגעה ראשונית, אבל זה לא מספיק. השלב הבא הוא בניית אמון.

 

 

איך נותנים ללקוח את הביטחון ויוצרים אמון? איך מציעים לו את הפתרון שלכם בדרך משכנעת? על כל אלו ועוד בפרק הבא של המדריך לכתיבה שיווקית באינטרנט.

 

אם יש לכם עוד טיפים לכתיבה שיווקית היספו תגובה כאן למטה – בקישור התגובות הכחול.

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67