המדריך לכתיבה שיווקית – חלק 2 - כיצד כתיבה שיווקית יוצרת אמון? -

המדריך לכתיבה שיווקית – חלק 223.11.10

ממשיכים בהפצת כל סודות הכתיבה השיווקית שלנו והינה החלק השני והמאתגר:
כיצד יוצרים תחושת אמינות באמצעות כתיבה שיווקית?

 

בואו נחזור רגע לצמד המילים כתיבה שיווקית. מה תפקיד הכתיבה באתר שלכם? למכור – נקודה. לכתיבה שיווקית יש מטרה אחת – להעביר את המבקר באתר מקורא לקונה.

 

אם אתם מוכרים שרות (ואין לכם מוצר מוחשי) אתר האינטרנט שלכם נועד ליצור לידים. כשמבקר באתר יוצר קשר בעקבות שיטוט באתר בעצם הושגה מטרת הכתיבה השיווקית.

 

זה לא קורה באופן מידי וברוב המקרים צריך לפגוש את הקורא שוב ושוב עד שיבצע החלטת קנייה או יצור קשר ויהפוך לליד.

 

קראתי פעם פוסט מעולה בבלוג www.copyblogger.com שהגדיר בצורה מושלמת כיצד נבנה חוסר האמון באתר בעקבות כתיבה שיווקית גרועה. הוא דימה את חוסר האמון הזה לטרול שצץ באתר ומפחיד את המבקר.

 

רק קורא שירגיש בטוח ויאמין למסרים שלכם, יוכל לבצע את הצעד המשמעותי שאליו אנו מכוונים בכתיבה השיווקית – אם עוד לא אמרנו – לקונה.

 

6 טיפים בכתיבה שיווקית שיעזרו לכם בבניית אמון:

 

1. אל תקמצנו בידע! בניגוד למה שרבים חושבים, טקסט ותוכן טוב לא חייב להיות קצר. גולשים כן קוראים תוכן איכותי (תלוי איזה ערך הם מקבלים ממנו). הציצו באתר של הלקוחה שלנו ליצ'י תרגומים ותראו את כמות הטקסט הגדולה. יחס ההמרה באתר הזה הוא 4%. בפועל האתר מייצר 8 – 10 פניות בשבוע. לכתיבה השיווקית חלק גדול מזה.

 

כל קורא שואל את עצמו את השאלה: "למה כדאי לי להקשיב לך?" ככל שתביאו ידע נרחב ומעמיק המבוסס על ניסיון ומלווה בעובדות תתפסו כמומחים בתחומכם, מקצועיים ואמינים. יהיה כדאי להקשיב לכם ויהיה כדאי גם לקנות…

 

2. הציגו עדויות והמלצות – סיפורי הצלחה של אנשים שכבר נהנים מהמוצר שלכם יוצרים אמון ומקרבים את הקוראים אליכם. אם תשאירו את הפרטי הקשר האמיתיים שלהם תגלו שקיפות יוצאת מן הכלל והאמון יעמיק. דוגמא לכך תמצאו בחלק של מכתבי התודה באתר שניסחנו לדינה פייבל מנהלת חברת TheOffice – שרותי משרד.

 

3. מכתבי התודה שלכם – צריכים להיות מנוסחים וסרוקים על דף לוגו או מכתב סרוק מהלקוח שלכם. כדאי שתהיה גם חתימה בכתב יד. בקרו לדוגמא בדף מכתבי התודה בבלוג שלנו.

4. Keep it simple – כתבו את התכנים השיווקיים בשפה פשוטה ונגישה, ממש כאילו אתם מדברים עם הלקוח שלכם. נסחו משפטים קצרים ובהירים, ונסו כל הזמן להשאר "בגובה העיניים". דוגמא לכך תמצאו בכתיבה השיווקית שביצענו באתר של זיו סופר – מטפל בחרדה וטראומה.

 

5. ספרו סיפור טוב – אחת הטכניקות החזקות ביותר בכתיבה שיווקית היא לספר סיפור. הסיפור מביא את הקוראים באופן לא מודע במישור הפסיכולוגי למחוזות אחרים. בעוד שאתה, מספר הסיפור הופך להיות עבורם דמות המסמלת סמכות, בדומה להורה או מורה המספר סיפור לילד. הכתיבה השיווקית שלנו באתר של בילובמבו – במבוקים ועצים מעוצבים, נשענת על המסע להקמת המשתלה.

 

6. אל תסתירו את המוצרים שלכם או את תיק העבודות – הציגו אותם באמצעות תמונות מעולות – לא פחות. תמונות טובות יוצרות גירוי. רוב האנשים זוכרים גירוי ויזואלי טוב יותר מגירוי טקסטואלי. אמון אפשר לבנות גם באמצעות חוויה ויזואלית. איך זה קשור לכתיבה שיווקית? ליד התמונות תארו מה עשיתם או ספרו על המוצר. לא תאור טכני אלא מה התועלות של המוצר / שרות שלכם. באתר של אבי בחט – טיפול במגע ותנועה שאפיינו וביצענו כתיבה שיווקית תמצאו תמונות משכנעות לצד טקסטים (די ארוכים, אבל משכנעים).

 

בחלק הבא של המדריך לכתיבה השיווקית נרחיב עוד על טכניקה בכתיבה שיווקית שהזכרנו כאן – יצירת סיפור טוב.

תגובה אחת

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67