קמפיין יצירתי ברשת: כיצד הגביר הפיסוק של וואן דאם מכירות לVolvo? -

הפיסוק המפורסם של וואן דאם: קמפיין Volvo03.12.14

קמפיין וולוו ביוטיוב ב 2013 הצליח להגביר מכירות ב 31% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. הקמפיין היצירתי בו נראה וואן דאם מבצע עוד אחד מהשפגטים המפורסמים שלו הפעם תוך כדי נסיעה על שתי משאויות וולוו, הפך ויראלי עם יציאתו ליוטיוב וגרף למעלה מ 76 מליון צפיות:

הקמפיין לווה ביח"צ ובסרטון מקדים המסביר על האתגר:

לבדר את הקהל, להפתיע, לייצר אירוע בלתי צפוי – אחד ממתכוני הצלחת שיווק יצירתי באינטרנט. אבל בידור עם טעם: המשאיות נוסעות לאחור, מציגות יכולת דיוק, היגוי מושלם ויציבות.

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67