כיצד בונים הצעה שקשה לסרב לה בדף הבית? דני גולן | דנגו -

כיצד בונים הצעה שקשה לסרב לה בדף הבית?04.05.12

האתגר המרכזי באינטרנט הוא לזכות בתשומת לב קהל היעד. התחרות השיווקית היא על התודעה – כיצד לקבל תשומת לב, אמיתית לא רק לייק בלתי מחייב. עד כדי כך התופעה מוכרת עד שגוגל המציאה, מזמן כבר, מדד המכונה "Bounce Rate" – שבעצם מגדיר את איכות הביקור בדף אינטרנט.

 

ולעומת זאת ישנם מקומות באינטרנט (פייסבוק, יוטיוב ושלל רשתות חברתיות נוספות) שהקהל נמצא בהם שעות וימים, למעשה ממש חיי שם. כיצד אתרי אינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים יכולים להתמודד עם האתגר? ומה שיותר מעניין הוא כיצד לארגן את התוכן באתר באמצעות כתיבה שיווקית ורעיון שיווקי שמגדילים את כמות הפניות.

 

סיפור הצלחה אינטרנטי של מלון בוטיק במזכרת בתיה:

 

השניות הראשונות בדף האינטרנט

 

צריכות לעצור את המבקר ולגרום לו להבין שיש כאן משהו שונה. כמובן שכתיבה שיווקית מחודדת צריכה להבליט את הרעיון, אבל עוד לפני הכתיבה השיווקית, צריך לחשוב אחרת ולחפש מה עוד לא הומצא. איך עושים את זה? נכנסים לכל אתרי המתחרים כדי לבדוק מה הם לא הציעו באתר שלהם. מתוך המחשבה הזו תבוא ההצעה הייחודית באתר האינטרנט שלכם. אותה הצעה יכולה לבוא לידי ביטוי, לאחר מכן, בכל פעולות השיווק במדיה חברתית.

 

במלון בוטיק הפינה של מיכל כשניגשנו לאפיון האתר בדקנו את המתחרים.

 

היה לנו ברור שיש להציג את תמונות חדרי המלון, אבל את זה כולם עושים באתרי הצימרים והמלונות. ואז שאלנו את מיכל: "מה את יכולה להציע באתר שאף מתחרה שלך לא מציע? מה לא ישבור אותך מבחינת עלויות? אולי חדר במתנה? אחת כל חודש ?"

 

כך נולדה הצעה שקשה לסרב לה

 

"מהפינה במתנה – הגרלה רבעונית של חדר זוגי במלון בוטיק הפינה של מיכל". בתחילה מיכל התלבטה ואפילו התנגדה בטענה שחדר במתנה זו השקעה לא קטנה מבחינתה. זה נכון אבל באופן יחסי זו השקעה קטנה שאינה דורשת פרוצדורה משמעותית מלבד תכנון, והפצת המסר באתר.

הצעה שקשה לסרב לה - מהפינה במתנה

 

התוצאה:

 

מה שקרה בפועל הוא שמתוך מאות המבקרים שמגיעים לאתר בחודש אחוז גבוהה נרשם להגרלה.

ויותר מזה – חלק גדול מהנרשמים להגרלה, הזמינו מקומות במלון (ככה דרך אגב, כדי להבטיח את מקומם).

הרעיון הוא להציג הצעה אמתית וכמובן לעמוד מאחוריה. אם לא תהיה הגרלה תהיה אכזבה וההצעה לא תחזיק מעמד לאורך זמן. מייד הקהל יבין שמדובר במניפולציה והשמועה על התרמית תפרוץ ברשת.

 

הצעה שקשה לסרב לה במדיה חברתית

 

השלב הבא הוא לקחת את ההצעה לשיווק במדיה חברתית או לייתר דיוק לשיווק ברשתות חברתיות:

תיעוד ההגרלה בוידאו, שיווק ביוטיוב, קבלת עדויות מהזוכים, הפצת תמונות סביב ההצעה הפצה ותיוג בפייסבוק – כל אלה הם סיפור המסגרת לשיווק ברשתות החברתיות. קראו על זה עוד בפוסט שלנו איך לייצר סיפור מסגרת לשיווק במדיה חברתית

כאן מחלקים כתיבה שיווקית ורעיונות שיווק במדיה חברתית למכביר – התקשרו: 052-3869457, אפשר גם במייל: [email protected]

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67