למילים יש אנרגיה קוראים לזה כתיבה שיווקית | דני גולן | Dango - נוכחות יצירתית באינטרנט -

למילים יש אנרגיה קוראים לזה כתיבה שיווקית21.10.14

מילים יוצרות תחושה. לכתיבה שיווקית יש מטרה אחת: לספר את הסיפור המדויק שלכם, את האמת שלכם. למרבה הפלא התפקיד שלה הוא לפתוח את הלב ולא למכור. אין בכך סתירה, אם מבינים שמכירה היא מעבר של אנרגיית כסף בתמורה לשרות או מוצר שגם הם אנרגיה.

 

בקיצור הכל אנרגיה והתפקיד שלנו ככותבים שיווקיים הוא לארוז את המסר שלכם כך שיפתח את לב הקוראים (אח"כ גם יבוא הכסף, לכן סבלנות). מדוע זה כל כך חשוב? מכיוון שהמסר שלכם יחיד ואין דומה לו. הוא בעצמו שלוחת אנרגיה שלכם. בתהליכי הכתיבה השיווקית שלנו אנחנו רק כלי תרגום עבורכם. מעין מסננת שדרכה המסר שלכם יוצא מזוקק וטעון באנרגיה שתגיע ישירות לקהל היעד שאתם מבקשים.

 

איך אנחנו עושים את זה?

מאוד פשוט, מנטרלים את האגו ומקשיבים באמת. זה כמו לבטל את האני ולהרגיש את הצד השני באופן מוחלט, להזדהות, להרגיש את המסע של הלקוח שלנו, להבין את הדרך שלו, לאהוב אותו, להבין מה הוא עושה, מה החידוש שלו או שלה, היכן האתגרים ומהו הכיוון הנכון לשלב הבא. בתהליך הזה נחשפת האמת ונגלה הסיפור. זה נכון בכל מקרה ומקרה, צריך אומץ בשלב זה. היו לנו מקרים בהם לקוחות נהבלו מהסיפור שלהם ובקשו למחוק. פתאום מראה ניצבת מול הפנים ועדיין אין בשלות. מה עושים? זו אכן דילמה, אפשר לעדן את הסיפור, כמובן שהתוכן השיווקי עובר הגהה וזה תהליך שנבנה יחד. כך או כך הסיפור צריך לצאת לאור. כאשר התוכן כתוב היטב ומשקף את הסיפור שלכם עם רמזים לעתיד לבוא הוא נטען תדר אנרגטי גובה ששולח שלוחותיו למקומות הנכונים בדרך נס. זה פשוט קורה, נסו ותראו.

 

הכחשה או אימוץ הכתיבה השיווקית

לתחושה שלכם לגבי המסרים השיווקיים יש השפעה אדירה על האפקטיביות שלהם. אם תהפכו אותם ללחם החוק שלכם הם יגיעו למקומות הנכונים. אם תסלדו מהם כאילו היו ילדיכם השנואים, בנים חורגים, הם ירחיקו את הקהל שאתם רוצים לקרב אליכם. השלמות הרגישת עם המסר חשובה. קרה לנו רק 3 פעמים שלקוחות שכתבנו עבורם והקמנו אתרי אינטרנט מעוצבים להפליא ומחודדי מסר, לא אימצו את התוכן. האתרים האלה נכשלו (בדרך למדנו את השיעור). אבל ברוב המכריע של המקרים אנחנו קולעים בול והתוצאות מגיעות מהר. מוזמנים לבקר בדף כתיבה שיווקית והתרשם הדוגמאות – סיפורי הצלחה.

 

רוצים סיפור?

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67