מחווה של רצון טוב - טרנד שיווק ברשתות חברתיות | דני גולן | דנגו -

מחווה של רצון טוב – טרנד שיווק ברשתות חברתיות20.03.11

טרנד שיווק מוביל בשנת 2011 יהיה מחוות אקראיות של רוחב לב כך נכתב באתר הנודע Trendwatching. חברות שידעו להציע ללקוחותיהן הטבות או ליתר דיוק הפתעות ללא תשלום יזכו באהדה גדולה למותגיהן.

 

אם עוד אל אמרנו, נדגיש שוב – המלחמה האמיתית היום ובעתיד הצרכני / שיווקי של כולנו מבוססת על כיבוש תשומת לב קהל היעד. זהו שלב קדם מכירה. המשימה הזו מורכבת כיוון שמשאב הזמן של כולנו הולך ונהיה יקר יותר. חברות שידעו להקדיש ללקוחותיהן תשומת לב אמיתית יזכו בקופה.

החכמה היא לדעת להשתמש ברשתות החברתיות ככלי להפצה ויראלית של מעשי רוחב לב אקראיים.

 

מחוות תשומת לב שזכו לחשיפה אדירה ברשתות החברתיות:

 

1. קבלו את קמפיין קוקה קולה עם רכב ההפתעות שלה שנודד בעולם ומחלק בקבוקי קוקה קולה חינם + מוצרים מפתיעים למתמידים. הקמפיין נוגע בבטן הרכה של כל עובר אורח ברחוב המיוזע של המדינות החמות.כל מי שנפגש עם החוויה לא ישכח אותה – הפתעת רוחב לב במיטבה.

 

 

2. חברת התעופה KLM העלתה חיוך על פניהם של לקוחותיה הממתינים משועממים בשדה התעופה. היא בקשה מהנוסעים לצייץ בטוויטר משהו על חווית השעמום שלהם. תוך זמן קצר המצייצים זכו במתנה מותאמת אישית. תוך כמה שבועות נוצרו יותר ממיליון תגובות בטוויטר. ככה כובשים תשומת לב. לדעת לנצל שעות מתות של תור ארוך או המתנה זהו קצה חוט של גאונות שיווקית.

 

3. הקמפיין הבריטי של אורנג' הציע ללקוחות לשלוח לחברים שלהם עידוד באמצעות שליח אורנג' שהגיע לחמם להם את החורף עם שוקו חם וצעיף מפנק. הרעיון כאן הוא שהלקוחות משפיעים על כיוון הנסיעה של השליח ומפתיעים את חבריהם. במונחים של כיבוש תשומת לב קהל היעד המשימה פשוטה – תן להם משהו לשחק איתו – הם כבר ייקחו את זה משם…

 

מה עסקים קטנים ובינוניים יכולים לעשות עם הטרנד הזה?

לשאול כמה שאלות מיקוד פשוטות שמהם יתחיל להיוולד רעיון לקמפיין שיווק יצירתי:

1. מה תהיה מחווה של מגע אנושי רחב לב באמת עבור קהל היעד שלכם?

2. מה העסק שלכם יוכל לחלק חינם מבלי להכביד כלכלית?

3. מה יגרום לכך שכל אחד ירצה לספר ולהעביר את זה הלאה?

4. מה ידרוש מקהל היעד מינימום מאמץ ומכסימום תועלת?

5. מה יפתיע את קהל היעד או יתפוס אותו לא מוכן?

6. מה יהיה מבחינת קהל היעד משחק כיפי להעביר בו את הזמן?

7. איזה כלי מדיה חברתית יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר?

רוצים לייצר רעיון שיווקי שירוץ ברשתות החברתיות? התקשרו אלינו ונשמח לעזור.

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67