מתכון להצלחת בלוג ב 5 שלבים – הסיפור של קרן שביט | דני גולן | דנגו -

מתכון להצלחת בלוג ב 5 שלבים – הסיפור של קרן שביט20.10.10

אילה (אשתי) ואני פגשנו היום את קרן שביט – בלוגרית צבעונית ומוכשרת שקוראת לבלוג שלה "טוב ויפה".

 

רק השם מעיד על השילוב המושלם בין יכולות העיצוב הטבועות בנשמתה לצד הרצון להעביר את זה הלאה בטוב טעם…

 

אבל מה שסיקרן אותנו זה איך הבלוג שלה ממגנט אליו 500 מבקרים ייחודיים ביום – קהל קוראים לא מבוטל בהתייחס לתקופת החיים הקצרה של הבלוג – שנה וחצי.

 

הינה חלק מהמתכון של קרן להצלחת הבלוג:

 

1. התחייבות לכתיבה כדרך חיים – קרן מתחייבת לכתיבת פוסט (מאמר בבלוג) לפחות אחת לשבוע. למרות שלא שאלתי אותה (אולי בגלל שאני מנחש את התשובה) ההתחייבות הזו גורמת לה להתייחס למאורעות בחייה כאל סיפור שאח"כ יוצא לאור בתוך הבלוג.

 

אל תבטלו את גישה הזו ותגידו "אצלי זה בלתי אפשרי". מה שיכול להקל עליכם במציאת נושאים לכתיבה באתר או בבלוג שלכם זה שפשוט תכתבו על מה שקורה לכם ותקשרו הכל לנושא שאתם רוצים לקדם, כמו שאני עושה כאן.

 

2. מאיפה לוקחים זמן ? כל פוסט נכתב במהלך יום שלם כולל רעיון, חשיבה ואיסוף חומרים ויזואליים. כיאה למעצבת שלוקחת את העצמה ברצינות, קרן משקיעה בכל פוסט ובאיך שהוא נראה. לדעת לבחור את התמונה שמתארת את הסיטואציה – זו אמנות. יש המון אתרים של תמונות חינמיות ומותרות לשימוש (קראו את האותיות הקטנות). נ.ב – תודה לאלעד דרמון על הקישור.

 

3. לקלוע בול בקהל היעד – קהל היעד של קרן מחפש את המילים שלה שמייצרות הרפתקה ויזואלית וסיפורית. אלה אנשים שמחפשים את המיוחד, את השונה, את המרגש, את המעוצב. מדובר בעיקר בנשים שכבר ראו בערך הכל וקרן היא פשוט קרן אור בשבילם.

 

הבלוגרית הזו יודעת לדבר אל קהל היעד שלה ולפרוט לו על נימי הנפש הדקים ביותר.

 

הכתיבה שלה מכוונת לשם. הדיוק הזה בפנייה לקהל היעד ומענה על צרכיו הופכים את הבלוג שלה ל"ויראלי". הבנות מעבירות אותו לחברות שלהן הלאה – "תראי איזה בלוג מגניב מצאתי…" סיפרה הגר (חברתנו) לאילה לפני כמה חודשים כששלחה קישור לבלוג של קרן.

 

4. בלוג לא ממריא רק באינטרנט – הוא צריך גם גיבוי Off Line. קרן סיפרה שבתחילת הדרך הצימאון שלה לקוראים ולתגובות היה כל כך גדול עד שפשוט מצאה את עצמה מדפיסה כרטיסי ביקור עם כתובת הבלוג ומחלקת אותם גם למי שלא מכירה תוך כדי שטווה סביבו רשת קורי העכביש. מי שכבר פוגש את הבלוג לא שוכח ונדבק. מפגשי קול'ג סייל של קרן (מפגש מכירה מעוצב ומעורבב בנות) יוצרים חשיפה נוספת לבלוג ומזמינים את הבנות להמשך החוויה.

 

5. ומה עם החזר על השקעה? יש בבלוג של קרן טרפיק (תנועת גולשים) מעולה. המון תגובות והשלב הבא הוא לנתב את הטרפיק למכירות. אבל את תטעו, הטרפיק הזה לא מזדמן. יש לקרן קהילת עוקבות שאפשר לפגוש בה גם בדף האוהדים שלה בפייסבוק. הן התשתית למועדון לקוחות עתידי. תראו איך בלוג טוב מכין את השטח לעסק שרוצה לבנות שעוק בשל לקנייה.

 

אז מה היה לנו?

 

1 בלוג פשוט.

 

1 מעצבת מוכשרת ממזכרת בתיה + יכולת כתיבה, הרפתקה וסיפור.

 

500 מבקרים ביום.

=

המתכון המושלם לבניית נוכחות אינטרנט יוצרת מכירות.

2 תגובות
  1. ענת

    ממש לא מתלהבת, וביחא מעניין ההתחייבות. יש מקרים בהם לא ניתן להמנע צהתחייבויות, אבל בכל מצב אחר בעיני התחייבות היא המכשול מספר אחת להצלחה. כי אז, היה ופעם אחת לא עמדנו במילה שלנו, גם האחרים מאבדים את האמון בנו, אבל גרוע מזה – גם אנחנו עצמנו. זה כמו מי שעושה דיאטה וחוטא פעם אחת, אם הוא התחייב, אז זהו בזה נגמרה הדיאטה, אם רק הבטיח להשתדל, יהיה סלחני לעצמו, וימשיך בדיאטה.

  2. היי ענת,
    כל חיי אני מתחייב. לעצמי, למשפחה, לילדים, ללקוחות… התחייבות זו לקיחת אחריות ובעייני מי שלוקח אחריות מתקדם להצלחה. תמיד אפשר לומר שלא הצלחנו לעמוד בהתחייבות. אבל מה הטעם בלא להתחייב.
    מי שרוצה הנחות לא מתחייב.

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67