קמפיין שיווק במדיה חברתית | שיווק ברשתות חברתיות | דנגו | דני גולן -

קמפיין שיווק במדיה חברתית18.01.10

אפשר היום לבלוט

 

ולנהל קשר רציף עם קהילה שרק הולכת ומתרחבת ברחבי האינטרנט – ברשתות החברתיות. בתוך גו'נגל הרשתות החברתיות החכמה היא להתמקד ולמצוא את קהל היעד שלכם, ליצור מסרים שימשכו את תשומת ליבו, לבנות מערכת יחסים כדי להישאר בתודעה שלו לאורך זמן. הקהילה הזו היא הנכס שכל בעל עסק יכול לבנות היום. השאלה היא על מה לדבר שם ואיזה תוכן ליצור כדי לבסס את אותה מערכת יחסים? יש עוד כמה שאלות:

 

באילו רשתות חברתיות לפעול?

(Goole + ,Facebook, Twitter, LinkedIn, Cafe TheMarker, YouTube) יש עוד המון… (אבל אלה העיקריות)

 

כיצד ממתגים את הפרופיל שלכם בכל רשת?

 

מהם כללי העשה ואל תעשה ברשתות החברתיות?

 

מה תפקיד האתר ומה מקומו של הבלוג?

 

ומעל הכל מה לכל הרוחות לכתוב שם כל הזמן?

 

 

איך נוכל לעזור לכם?

 

 

 

  • נקים בלוג מרכזי מעוצב וממותג (למה דווקא בלוג? זו פלטפורמה מצוינת וסיבה לדבר ברשת. מעבר לכך בלוג מאפשר לאסוף תגובות מהמדיה החברתית בעדינות מבלי לדחוף מסרים שיווקיים מעיקים שעושים נזק ומרחיקים את קהל היעד).

 

  • נבחר אתרי מדיה חברתית מתאימים ונאתר את תתי הקבוצות הרלוונטיות בתוכם. נפעל באותם רשתות חברתיות על בסיס קבוע וניצור שיח סביב המסרים שנפיץ.

 

  • נאזין לפעילות המתרחשת ברשת סביב תחום הפעילות של העסק שלך.

 

  • כל שבוע נכתוב פוסט שיופץ בבלוג ובאתרי המדיה החברתית.

 

ננהל את דף האוהדים שלך בפייסבוק אחת ליום.

 

  • נפיק סדרת סרטוני וידיאו קצרים עם טיפים ממוקדים בסגנון סרטוני How To. מה זה סרטוני How To? סרטוני טיפים ומידע ערכי שנותנים לקהל באינטרנט מידע ממשי ותועלת ברורה. את הסרטונים האלה נכוון לקהל היעד שלך, נפיץ אותם בבלוג, ברשתות החברתיות ובאתרי שיתוף וידאו כמו YouTube וחבריו.

 

 

7 סיבות טובות לשיווק ברשתות חברתיות:

 

1. נוכחות: הרחבה, העצמה והעמקה של נוכחות העסק שלך באינטרנט: אתה יכול להיות במספר רשתות חברתיות בו זמנית ולמשוך קהל לקוחות. הנוכחות הזו מקרבת אליך לקוחות, בונה מוניטין ומכאן צריך למנף אותה למכירות.

 

2. מיתוג: אתה יוצר עניין ומודעות לתחום העיסוק שלך, משתף במידע וכך ממצב את עצמך כמומחה.

 

3. חשיפה: יותר קהל נחשף למסרים שלך, יש לך יותר מבקרים באתר ובבלוג, מה שמוביל אותנו לסעיף הבא – גוגל.

 

4. קידום בגוגל: בזכות יצירת תכנים בתדירות שבועית (טקסטים, תמונות ווידיאו), בשילוב מילות מפתח מתאימות לתחום שלך, האתר והבלוג שלך "מטפסים" במעלה תוצאות החיפוש כשהיעד העיקרי הוא העמוד הראשון.

 

5. כיבוש 'נדל"ן' בגוגל: אתה מגדיל את מספר הקישורים הסרוקים בגוגל שמפנים לאתר ולבלוג שלך. כבר אין צורך במלחמה על קידום קישור באתר הבודד. החשיפה ברשתות חברתיות פשוט יוצרת עבורך יותר תוצאות חיפוש בגוגל שקשורות ישירות לעסק שלך.

 

6. זו לא כמו מודעה שיורדת מפרסום אחרי שמסיימים לשלם: כל היופי הוא שהתוכן הזה מצטבר ולא נמחק מתוצאות החיפוש של גוגל כל עוד הוא מוביל את שוק החיפוש העולמי. שיווק במדיה חברתית משרת אותך לאורך זמן ומשאיר אותך בתודעת הלקוחות.

 

7. מכירות: בסוף התהליך תקבל נוכחות אינטרנט משמעותית שתרגיש אותה במכירות.
אבל, התהליך הזה לקוח זמן – לפעמים יותר משנה. שיווק ברשתות חברתיות זו ריצה למרחקים ארוכים.

 

יש המון דיונים ושאלות האם שווה באמת להשקיע בשיווק ברשתות חברתיות והאם יש החזר על ההשקעה.

 

התשובה שלנו היא: תלוי איך עושים את זה ומה הציפיות שלכם. מה שברור הוא ששיווק ברשתות חברתיות משנה את כללי השיווק והפרסום המסורתיים. הוא שמבוסס על בניית מערכת יחסים עם עם קהל היעד שלכם ולא פחות מזה שקיפות – התכוננו. המכירות יגיעו זה רק עניין של זמן – סבלנות.

 

הנה סרטון קצר שמסביר כיצד רשתות חברתיות מחברות בין אנשים:

 

 

 

ואם הגעתם עד כאן ומדגדג לכם ליצור רעיון שיווקי שירוץ ברשתות החברתיות ויעזור לכם לבנות את העסק שלכם, צרו קשר עם דני: 052-3869457 או

[email protected] או צרו קשר

 

כדי לצפות בסיקור מלא על קמפיינים מצליחים במדיה חברתית היכנסו לדף האוהדים שלנו בפייסבוק

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67