קמפיין שיווק וידאו באינטרנט | וידאו בעמוד הראשון של גוגל | דנגו | דני גולן -

קמפיין שיווק וידאו באינטרנט03.12.09

נתונים על הרגלי צפיית וידאו באינטרנט

3000% יותר הוא ממוצע ביקור מנועי החיפוש באתרי וידאו לעומת אתרים רגילים.

38% מהחיפושים במנועי החיפוש מחזירים תוצאת וידאו אורגנית.

100.9 מיליארד  גולשים צפו ב6.9 מיליארד קליפים ביוטיוב.

35 דקות ביום! זהו זמן צפייה ממוצע של מבקר ביוטיוב.

52% מהתעבורה ברשת האינטרנט היא וידאו. 70% מהגולשים צופים בתכני וידאו.

היום כל עסק יכול להיות שם ולקדם מכירות באמצעות סרטוני וידאו.

 (הנתונים על בסיס מחקר אמריקאי של נילסן)

 

 

כוחו של שיווק וידאו באינטרנט

הפקת סרטוני וידאו כיום פשוטה מתמיד, כל שצריך הוא מצלמה טובה, תסריט ולוקיישן. השלב הבא הוא הפצת הסרטונים באתרי שיתוף וידאו כמו יוטיוב ודומיו תוך כדי הקפדה על קידומם בגוגל (VSEO). חשיפת הסרטונים מדהימה והאפשרות לעקוב אחר התנהגות הצופים בסרטון: כמות הצפיות, זמן הפסקת הצפיה, כמות התגובות ודרוג הגולשים.

 

סרטון וידאו הופך לטיל מממוקד מטרה

כאשר הוא משוגר בצורה נכונה למרחבי האינטרנט הוא יכול לעקוף בשריקה חדה, קמפיינים יקרים של המתחרים ולנחות היישר באזורי המרעה של קהל היעד שלכם. בהתאם לתחום העיסוק שלכם ולמילות החיפוש שנבחר, ניתן לכבוש את העמוד הראשון של גוגל עם מספר רב של תוצאות וידאו.

 

לפניכם דוגמה לקמפיין הפקה ושיווק וידאו באינטרנט

שביצענו עבור חברת ליצ'י תרגומים שבקשה להגביר מכירות כרטיסי ברכה לראש השנה הסיני של בשנה בתאריך 14.2.2010: קהל המטרה: חברות ישראליות שיש להן קשרים עסקיים עם השוק האסיאתי. המוצר שנתבקשנו לקדם בוידאו: ברכות לראש השנה הסיני (זהו החג החשוב ביותר בלוח השנה הסיני המבוסס על חיות – כל שנה מסמלת חיה) השיטה:

 

  • הפקת סרטון וידאו פשוט ביותר על בסיס חומרים שצולמו בחברה.
  • מיקומו בבלוג של ליצ'י תרגומים לצד פוסט שמציג את התועלת שבשליחת ברכות לראש השנה הסינית.
  • הפצת הפוסט באתרי שיתוף וידאו באינטרנט כולל פתיחה ומיתוג ערוץ יוטיוב של ליצ'י תרגומים
  • הפצת הפוסט והסרטון באתרי לווין נוספים.

 

ומה קרה לאחר יומיים כאשר חיפשנו את המילים "כרטיסי ברכה לראש השנה הסיני" בגוגל?

 

הופיעו 3 תוצאות הוידאו שהפקנו + 1 תוצאת הבלוג + תוצאת אתר הבית של החברה. לפני הקמפיין ניתן היה לצפות רק בתוצאה אחת. כלומר כבשנו 5 תוצאות מתוך 10 תוצאות העמוד הראשון.

 

מסרי הקמפיין הגיעו לקהל היעד והגבירו את מכירות החברה.

 

ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות נוספות שביצענו למיני קמפיינים של שיווק וידאו באינטרנט:
1. קונדיטורית בכרכור פרדס חנה – תוצאות ראשונות בדף ראשון כולל 2 תוצאות וידאו http://tiny.cc/w6z1O

2. חיסון לחתולים ברחובות – תוצאות ראשונות בדף ראשון http://tiny.cc/4nqgd

3. yiddishpiel promo – שליטה על כל הדף הראשון כולל 2 תוצאות וידאו http://tiny.cc/kAK0a

4. Havayot swiss – שליטה טוטאלית, על 10 עמודי חיפוש ראשונים של גוגל, 3 תוצאות וידאו בעמוד ראשון http://tiny.cc/webtraffic477

אין תגובות

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67