תובנות על סיקור קמפיינים יצירתיים ברשתות חברתיות | שיווק במדיה חברתית -

תובנות על סיקור קמפיינים יצירתיים ברשתות חברתיות27.04.11

שעת היצירתיות השיווקית באינטרנט הגיעה וממנה נגזרות כמה שאלות של מהות:

 

• במה העסק שלך יוצא דופן בפעילות השיווק באינטרנט?

• מה הסיפור שהוא מספר לקהל?

• האם הסיפור הזה עולה בקנה אחד עם ליבת העסק שלך?

• באילו כלי שיווק באינטרנט כדאי להשתמש? נמאס מתנועת העדר של הפייסבוק, לא?

 

בשנה האחרונה התחלנו בסיקור קמפיינים יצירתיים במדיה חברתית

 

סרטונים שגרפו מיליוני צפיות בעקבות רעיון שיווקי חכם ופשוט להפקה,
מותגים שהעזו לצאת מקיבעון ולתת ללקוחות שלהם ממש לשחק,
חברות קטנות ועלומות שם שיצאו עם רעיון שיווק ויראלי שאי אפשר שלא לספר עליו הלאה.
ועוד המון רעיונות. הכל מרוכז בדף האוהדים שלנו בפייסבוק.

 

למה אנחנו עושים את זה?

 

כדי להתחקות אחר שיטות ומתודות לבניית רעיונות שיווק יצירתיים. ההבטחה ללקוחותינו יושבת על בניית רעיון שיווק יצירתי ומבדל. לכן אך טבעי היה ללמוד מקמפיינים יצירתיים שעשו את זה בגדול, לנתח אותם וליצר תובנות וכלים פרקטיים לכל מי שמבקש להעיז ונמאס לו מתוצאות מוגבלות.

 

מה למדנו?

מקמפיין איקאה בפייסבוק (הציצו בסיקור הקמפיין בסרטון וידאו בצד שמאל) למדנו שכדאי להפתיע את הקהל עם מוצרים חינם ומזה יצרנו רעיון למשחק 7 בום לחברות שמסוגלות לתת הטבה משמעותית.

 

מקמפיין קוקה קולה למדנו על טרנד "מחווה של רצון טוב" והכוח שלו בהפתעת ההמון, בירידה לשטח ובפשטות התיעוד.

 

מקמפיין Will It Blend למדנו על תעוזה שיווקית הגובלת במופרעות. בכל זאת התעוזה הביאה להגדלת מכירות החברה ב 700% וכל עולם המדיה החברתית לא מפסיק לדבר על הצלחת הקמפיין.

 

תוך כדי העבודה על בלוג תיווך הנדל"ן של הסנברג נכסים הבנו שהבידול יתבסס על כתיבת בלוג סיפורי בתים.

 

מהקמפיין שניהלנו לליצ'י תרגומים זיהינו את יתרון הנטוורקינג והצענו להקים "פורום סין" שהפך להצלחה בלתי רגילה.

 

לסיכום

אל תצאו לעולם האינטרנט ללא רעיון שיווק יצירתי ומסלול המראה ברור. הניסיון שלנו מלמד שהאכזבות יגיעו מהר מהצפוי. בנו לעצמכם רעיון שיווקי, הוא לא חייב להיות יקר, נשמח לעזור לאמיצים.

2 תגובות
  1. לכל מי שרק מתחיל לחשוב – אל תהססו! לכו על זה עם דני גולן המקצוען!

  2. כל הכבוד על ההודעה המעניינת ועל הסרטונים שעשיתם.
    ממש מעורר השראה לראות שמעבר ל"מרוץ אחר הלייקים" מעורר הרחמים יש גם קמפיינים מוצלחים ברשתות החברתיות.
    מפיצה הלאה לחברים!

RSS הרשמו וקבלו עדכון בכל פעם שפוסט חדש יפורסם.

צור קשר

ד.נ. בקעת בית הכרם, ת.ד 167, כמון, מיקוד 20112

[email protected] \\ 074-7035288 \\ 052-3869457

שם:
דוא"ל:
טלפון:

נושא ההודעה:

חזרה למעלה

E-Book: המדריך לבניית רעיון שיווק יצירתי ברשת

67